El passat 7 de juny es va celebrar la 19ª edició d’Internet Motors a Barcelona després de passar per Roma, París, Madrid i Milà.
Internet Motors és el principal esdeveniment enfocat en la digitalització del món de l’automoció d’Europa, on diferents professionals del sector de l’automoció i el màrqueting digital donen a conèixer totes les tècniques i novetats perquè els concessionaris puguin fer un pas més enllà en la digitalització dels seus negocis i poder conèixer totes les novetats sobre el món de les quatre rodes.
Santi Colomer, director de Màrqueting del grup Moventia, va participar en una taula rodona amb altres ponents d’altres concessionaris per parlar de la situació actual dels concessionaris i fins a quin punt està digitalitzat.
A continuació i durant tota la jornada, es van tractar diversos temes importants; una posada al dia en temps real sobre solucions innovadores i a l’avantguarda que es posaran a la disposició dels concessionaris i marques automobilístiques per conèixer de la millor manera les peticions dels consumidors, ara més que mai protagonistes del mercat automobilístic. La gestió d’un concessionari modern demana, a dia d’avui, importants coneixements digitals perquè cada vegada les vendes i les visites al concessionari són fruit del treball desenvolupat també en SEO, SEM, analytics i xarxes socials.