Skip to content

Comunicación > Actualidad

@MoventisInfo supera els 300 seguidors en les primeres setmanes de funcionament
13 de març de 2018

El passat 19 de febrer, es va llançar el nou canal d’atenció al client de Moventis a Twitter, el canal social de referència en Atenció al Client i on més mencions a les nostres marques es fan. Gràcies a l’esforç dels equips d’Operacions i Marketing…

El passat 19 de febrer, es va llançar el nou canal d’atenció al client de Moventis a Twitter, el canal social de referència en Atenció al Client i on més mencions a les nostres marques es fan.

Gràcies a l’esforç dels equips d’Operacions i Marketing de Moventis, @MoventisInfo ha aconseguit en pocs dies un nivell molt notable de seguidors: prop de 400, quan encara no fa un mes de la seva posada en marxa.  En aquestes 3 setmanes, ja s’han donat episodis complicats que ens han posat a prova, com la nevada del dia 28 de febrer, en la que en només 2 hores (entre les 6h i les 8h) els tuits amb les incidències publicades des del DCO i les respostes a les preguntes dels usuaris,  van registrar més de 13.000 visualitzacions. 

 

Igualment destacable i complicada va ser la jornada del 8 de març, dia de la vaga feminista, en la que es van registrar més de 5.300 visualitzacions de les incidències i les consultes que responíem, entre les 7 i les 9h d’aquell matí, i que van ser constants al llarg del dia.

 

Gràcies a l’esforç i al treball en equip que es duu a terme cada dia, a Moventis hem sigut capaços d’afrontar el repte i sortir-ne reforçats, aprofitant un canal tan potent per optimitzar la relació amb els nostres usuaris i oferir la informació de servei que esperen.