Moventia torna a col·laborar en la campanya “Una joguina, Una il·lusió” difonent la campanya als concessionaris de Movento i autobusos de la flota urbana de Moventis.
La campanya, impulsada per RTVE i la Fundació Crecer Jugando, posa cada any a la venda un bolígraf solidari promocional que es comercialitza en grans i petites superfícies ia la seva botiga en línia (www.unjugueteunailusion.com). Amb la recaptació obtinguda, fabricarà les joguines per distribuir-les en projectes infantils de diferents països, defensant el dret dels més petits al joc, reconegut per les Nacions Unides. Aquesta es desenvoluparà fins al 6 de gener i té com a objectiu lliurar en aquesta edició 300.000 joguines a nens i nenes en situació de vulnerabilitat.
A més de mantenir la feina que realitza a Amèrica Llatina, Àfrica i Àsia, en aquesta edició la campanya reforçarà la col·laboració amb entitats que treballen amb projectes d’infància a Espanya, en línia amb la tasca iniciada els dos últims anys i que ha permès lliurar joguines a Madrid, Guipúscoa, Màlaga, València, Castelló, entre altres ciutats.
Al llarg d’aquests 23 anys, amb el bolígraf solidari s’han fabricat i enviat més de 7,5 milions de joguines a nens entre 2 i 14 anys. Tot plegat de la mà d’entitats socials i ONG seleccionades per la seva experiència en programes infantils, de cooperació per al desenvolupament i projectes educatius o sanitaris.
‘Una Joguina, Una Il·lusió’ és una campanya de tota la societat que s’ha consolidat gràcies al suport de més de 200 empreses i institucions públiques i privades compromeses que han col·laborat des de l’any 2000.