Moventia ha adquirit una participació de Movelia, la plataforma digital líder en la comercialització de bitllets d’autobús en l’àmbit estatal. A través d’aquesta operació, Moventia se suma a altres importants empreses transportistes que composen l’accionariat de Movelia amb l’objectiu de contribuir a la creació d’una gran plataforma integral de mobilitat sectorial.
Prèviament a l’entrada en el capital, durant el mes de setembre passat, Moventia ja va fer un acostament a Movelia mitjançant la integració de les línies d’autobús de Moventis Sarfa a Girona-Costa Brava. Després d’aquest primer pas, la companyia ha decidit entrar en l’accionariat i d’aquesta manera posar a disposició de Movelia totes les línies de Moventis. D’aquesta manera, s’amplia el ventall d’alternatives que Movelia podrà oferir a tots els seus clients, amb el potent impuls que suposa el suport de la transportista a tots els nivells.
Per a Miquel Martí Pierre, director d’Expansió i Anàlisi d’Inversions en Moventia: “L’entrada de Moventia en l’accionariat de Movelia atén una clara estratègia de participar en els projectes més rellevants relacionats amb el sector de la mobilitat. Movelia és la plataforma líder en venda en línia d’autobusos a Espanya i Moventia, com a companyia referent, havia d’estar involucrada en un projecte que ens fa forts als operadors i, al mateix temps, ens protegeix enfront de la futura entrada de nous agregadores”.
Movelia va néixer en 2001 amb el suport del Ministeri de Ciència i Tecnologia, del Ministeri de Foment, així com de les principals companyies de transport de viatgers per carretera. En l’actualitat integra més de 100 empreses oferint més de 100.000 combinacions de trajectes, regionals, nacionals i internacionals; directes i combinats.
La plataforma compta amb diferents canals de comercialització entre els quals destaquen la seva plana web i una potent xarxa de més de 8.000 agències de viatges. A més, Movelia està integrada en els principals comparadors i metacercadors internacionals.