Seguint la línia dels darrers anys, Movento aposta per estar present en els actes culturals de les seves zones d’influència.
Durant el primer semestre de l’any hem estat molt presents a dues ciutats molt importants per les nostres marques com son Terrassa i Sabadell.
Gràcies a l’acord anual de col·laboració que tenim amb el Centre Cultural de Terrassa hem pogut patrocinar dues obres durant les seves festes majors, El Fantasma de Canterville amb Volkswagen i el Rey León amb Seat.
Pel que fa a Sabadell, gràcies a l’acord de col·laboració de Moventia, les marques presents a la ciutat han pogut treure els cotxes al carrer i exposar-los durant el Fresc Festival, un festival que ofereix més de 30 espectacles per gaudir a la fresca al Jardí de l’Espai Cultura Sabadell. Les marques que han estat presents i que han dut a terme sortejos entre els assistents als espectacles han estat Sarsa amb Seat i Skoda, Auser amb Renault i Stern Motor amb Mercedes.
A part del Fresc Festival, també hem patrocinat el festival Embassa’t amb Auser Renault, un festival de cultura i música sense barreres d’estils celebrat durant el 8 i 9 de juny a la Bassa de Sant Oleguer.
Finalment, l’11 de juliol vam poder patrocinar l’únic concert a Catalunya del grup “The Waterboys” dins de la temporada Festival Excepcional del Teatre – Auditori de Sant Cugat, una oportunitat única per poder apropar-nos al públic d’aquesta població en la que estem presents amb Sarsa Volkswagen.