Moventia i la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) han signat un acord de col·laboració amb el propòsit d’impulsar la relació entre els estudiants i el món de l’empresa, mitjançant la seva participació en diverses activitats del grup amb la finalitat de nodrir-se totes dues parts.
L’acord ha estat signat a l’edifici Eureka de la universitat per part de la multinacional familiar de transports i la PRUAB, l’entitat sense ànim de lucre constituïda per la Universitat Autònoma de Barcelona, el Consell Superior de Recerques Científiques (CSIC) i l’Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries (IRTA) encarregada de la gestió i explotació del Parc de Recerca UAB. Concretament, les persones signants han estat Rosa María Sebastián, en nom i representació de la Fundació Parc de Recerca UAB, i Sílvia Martí, vicepresidenta corporativa, comunicació interna i institucional de Moventia.
Segons dicta el conveni al qual han arribat totes dues parts, la col·laboració entre Moventia i la UAB té el propòsit d’impulsar i millorar les activitats de transferència de tecnologia i coneixement de la UAB, a més de la promoció de l’activitat emprenedora mitjançant les noves empreses de base tecnològica recerca i el món empresarial i la interacció entre la recerca i el món empresarial, especialment en l’àmbit científic, tecnològic i d’innovació.
Mitjançant aquest acord, que ha entrat en vigor el mateix dia de la seva signatura i que tindrà una durada de dos anys, prorrogable a un màxim de quatre anys, Moventia s’alia al programa Col·lectiu d’Empreses UAB, consistent en la creació i dinamització d’un espai de connexió en matèria de talent, resolució de reptes R+D+I, i networking, entre la comunitat UAB i l’empresa per a potenciar els vincles de col·laboració entre l’ecosistema universitari i les diverses verticals de l’empresa experta en mobilitat. Per a Moventia, el conveni amb la Universitat Autònoma de Barcelona és un gran pas, no sols en el seu propòsit de responsabilitat social corporativa, sinó també per a contribuir a l’objectiu d’enriquir i beneficiar els coneixements mutus entre la universitat i l’empresa i per a fomentar l’actitud dels futurs professionals amb el propòsit de donar-los eines i oportunitats en la seva fase de creixement professional.