Dacia està vivint una autèntica transformació on estan canviant moltes coses perquè la història d’èxit de la marca perduri. Prova d’això és que ha obtingut en l’any 2023 els millors resultats de la seva història amb una quota de mercat a particulars del 9% i superant la xifra de 50.000 comandes client de models que ja incorporen la nova imatge. Gràcies a això, Dacia ha aconseguit situar-se ja en quarta posició en el mercat de particulars a Espanya, amb 24.038 unitats comercialitzades fins a la data. Així mateix, Dacia Sandero és el vehicle més venut a particulars en el que portem de 2023 i continua sent líder del mercat espanyol des de fa més de deu anys.
Els principals assistents a aquest esdeveniment han estat Fernando Vara, director de Postvenda i Qualitat de Dacia España; Miquel Martí Pierre, CEO de Movento; i Miquel Martí, president de Moventia. L’acte ha comptat també amb la presència de l’alcalde de Terrassa, l’Il·lm. Sr. Jordi Ballart , i el tinent d’alcalde, Sr. Xavier Cardona. La rellevància d’aquesta presentació s’ha vist recolzada per la participació també de representants de la Cambra de Comerç de Terrassa, Pimec i Cecot, consolidant així la importància i l’abast de la iniciativa de Dacia en aquesta fase clau del seu desenvolupament.
Dacia completa la transformació de la seva xarxa comercial de la mà de Movento
La Xarxa Dacia canvia des d’avui d’aspecte amb la seva nova imatge que acompanya la transformació de la marca i de la seva gamma de productes, romanent fidel als valors clau de senzillesa, robustesa i esperit aventurer. Mitjançant aquesta nova impactant identitat, la marca reforça la visibilitat exterior i interior, a més de la modernitat de la seva Xarxa. Una de les primeres concessions a nivell nacional i la primera a Catalunya a revelar la nova imatge de Dacia al complet es troba a Terrassa (Movento Auser Dacia Terrassa), que ha transformat tant l’exterior com l’interior del showroom.
Miquel Martí Pierre, CEO de Movento i membre del Consell d’Administració de Moventia: “Avui és un dia molt important per a Movento perquè tenim l’oportunitat de presentar la nova imatge de marca de Dacia a Catalunya, dins del que denominem ‘la ciutat de l’automòbil del grup Movento’ a Terrassa i on tenim representades a totes les nostres marques. Avui, aconseguim el 40% de la quota del mercat de vehicles en aquesta ciutat, la qual cosa és una mostra de la nostra aposta i compromís amb aquesta ciutat i amb el sector de l’automoció a la província de Barcelona”.
Dacia té previst que a la fi de 2023 tota la Xarxa Dacia completi la seva transformació amb la nova identitat de marca.