La divisió de mobilitat privada de Moventia, Movento, participa en la 41ª edició del Saló Ocasió, que se celebra des del 22 fins al 26 de novembre en el pavelló 8 del recinte de Montjuïc de Fira Barcelona, amb el suport del Gremi del Motor i la Patronal Catalana de la Distribució d’Automoció (Fecavem).
El grup d’automoció referent a Espanya té presència en el congrés de vehicles d’ocasió mitjançant el seu estand oficial, un espai de més de 150 m² en el qual la divisió dona a conèixer la seva activitat i els vehicles més competitius davant dels milers d’assistents de la fira.
Durant la celebració de l’esdeveniment, Movento exposa en el seu stand propi i en els d’Audi Selection Plus i Dasbelt Auto alguns dels seus models més atractius de les cases Mercedes, Hyundai, Renault, Dacia i Volkswagen, amb les quals comercialitza mitjançant els seus respectius concessionaris: Movento Stern Motor, Motorprim Movento, Movento Auser i Movento Sarsa.
L’stand oficial de l’empresa, que compta amb assessors professionals de la companyia que orienten als clients mitjançant pantalles digitals i tàctils en les quals és possible consultar l’stock, ofereix una oferta inigualable: un sorteig de 3.000, 2.000 i 1.000 euros de descomptes als seus compradors.
Com a fet destacable de la participació de Movento en el congrés, durant el primer dia de la seva celebració, l’empresa va rebre la visita de la comitiva de la fira i de l’Honorable Sr. Roger Torrent, Conseller de Treball i Empresa de la Generalitat de Catalunya, que es va interessar per Movento i va mantenir una productiva conversa amb Santi Colomer, Director general de Vehicle d’Ocasió i CaaS de Movento, i Josep Maria Martí, vicepresident de Moventia i CEO de Moventis.
Per part seva, Nacho Cabeza, responsable de l’Àrea de Selecció de Moventia, va protagonitzar una interessant ponència sobre el sector de l’automoció en el marc de l’esdeveniment. Durant la xerrada, que va tenir lloc a la sala d’actes i que va comptar amb la presentació del president de la Federació d’Automòbils de Catalunya, l’expert va valorar el sector automobilístic, la demanda actual i el venedor d’avui dia. “Ara no sols importa la venda d’un cotxe, l’ideal és aconseguir un client”, va dir Nacho Cabeza.